|
Kancelaria
EBIT została wpisana do
ewidencji działalności gospodarczej w dniu 16 stycznia 2007
roku. Posiada nr NIP 734-193-94-43. Kancelaria EBIT została
zarejestrowana jako podatnik VAT.
Kancelaria EBIT wpisana jest na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych prowadzoną przez Krajową Izbę Biegłych Rewidentów pod nr 3534.
|
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– |
|
Przedmiotem działalności
Kancelarii jest kompleksowa obsługa finansowa małych
i średnich
przedsiębiorstw. Ceny oferowanych usług uzgadniane
są indywidualnie
w zależności od rodzaju zlecenia oraz nakładu pracy wymaganego
przy jego realizacji.
W początkowym etapie działalności usługi wykonywane są samodzielnie przez właścicielkę
Kancelarii, która posiada uprawnienia biegłego rewidenta. Posiadane uprawnienia
umożliwiają m.in. prowadzenie ksiąg rachunkowych, podatkowej książki przychodów
i rozchodów, świadczenie usług w zakresie doradztwa podatkowego, itp. |
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– |
|
|
Krystyna Oleś |
Uprawnienia
Posiada uprawnienia biegłego rewidenta. W 2003 roku została
wpisana na listę biegłych rewidentów prowadzoną przez
Krajowa Izbę Biegłych Rewidentów po odbyciu dwuletniej
aplikacji,
w ramach której uczestniczyła w badaniu kilkunastu sprawozdań
finansowych firm, w tym kilku skonsolidowanych sprawozdań
grup kapitałowych oraz zdała
10 egzaminów z zakresu rachunkowości, finansów, prawa,
podatków, itp. przewidzianych dla kandydatów na biegłych
rewidentów.
|
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– |
|
Wykształcenie
Ukończyła dwa fakultety na Akademii Ekonomicznej w Krakowie
(studia stacjonarne). |
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– |
|
Doświadczenie
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy na kierowniczych
i samodzielnych stanowiskach w pionie finansowym, m.in.
Główna Księgowa, Zastępca Głównej Księgowej, Kontroler
Finansowy, Audytor Wewnętrzny, Dyrektor Biura Controllingu
i Analiz, Manager ds. Konsolidacji.
Posiada szerokie doświadczenie w zakresie prowadzenia ksiąg
rachunkowych, rozliczeń podatkowych, sporządzania analiz
finansowych, sporządzania sprawozdań finansowych ( jednostkowych
i skonsolidowanych), przygotowywania dokumentacji do wniosków
kredytowych, do wniosków o dofinansowanie, przygotowywania
materiałów do prospektów emisyjnych spółek, w zakresie badania
sprawozdań finansowych, przeprowadzania audytów finansowych.
Ponadto doradzała jednej z sądeckich firm w zakresie przejścia
z podatkowej księgi przychodów i rozchodów na księgi rachunkowe
oraz sprawowała nadzór księgowy nad firmą. |
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– |
|
|
|
|